همشهری آنلاین: پرونده نوزدهمین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا با کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز در کامپوند انفرادی، تیمی و میکس تیمی توسط کمانداران ایران بسته شد.

A.Shafiea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در نوزدهمین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا تیم میکس کامپوند ایران متشکل از اسماعیل عبادی و افسانه شفیعی برابر تیم کره به میدان رفت که با نتیجه 157 بر ۱۵۴ مغلوب اين تيم شده و به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد.

کمانداران کامپوند ایران در بخش رقابت‌های تیمی و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم هند رفتند و با نتیجه 230 بر 237 به این تیم باختند، سپس برای کسب مدال برنز قهرمانی آسیا به مصاف تیم فلیپین رفته و با نتیجه 233 بر 228 توانستند این تیم را شکست داده و به مدال برنز دست پیدا کند.

تیم ملی کامپوند

در بخش انفرادی، اسماعیل عبادی با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۵۰ در مرحله نیمه نهایی دیدار را به حریف هندی خود واگذار کرد و سپس در دیدار رده‌بندی به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و با نتیجه 147 بر 146 به پیروزی رسیده و به مدال برنز قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

افسانه شفیعی نیز در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۰بر ۱۴۰ دیدار را با حریف چین تایپه مساوی کرد و در تیر طلایی توانست با نتیجه ۹بر ۸ این کماندار را شکست داده و به فینال رقابت‌های انفرادی راه پیدا کند. وي سپس درمصاف با حریفی از هند در یک رقابت تنگاتنگ و با نتیجه ۱۴۱بر ۱۳۷ دیدار را واگذار کرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

کد خبر 312921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha